torsdag den 20. oktober 2011

Ørnvik 640 weekend

Fredag d. 14.10.2011 modtag marineforhandleren den meget længe ventede badeplatform til min båd fra Ketner Outdoor.

Glæde strømmede gennem kroppen, men ikke længe det var nemlig til en anden model.

Prøver selv at kontakte Ketner Outdoor, det er også muligt, at komme igennem telefonisk og tale med personalet. Ansatte har hørt tale om min badeplatform, men ingen ved yderligere herom!
Jeg bliver gentagende gange omstilllet, og får af vide at jeg er den eneste der venter.
Det er desværre ikke muligt komme igennem på telefonen og tale med den ansvarlige om bådens fremtid..
Yderligere skriver jeg email til den ansvarlige.
Ketner Outdoor A/S, vender aldrig tilbage til kunden.

Nu er det den 20.10.2011 og jeg kender stadig ikke fremtidens perspektiver.



Noget skræmmende læsning der er på nettet om Ketner Outdoors behandling af garantisager.
Jeg er åbenbart ikke den eneste der sidder eller har haft store problemer med service og kundepleje.