mandag den 19. marts 2012

Reservedele fra Ketner Outdoor madtaget (-:

Forhåbentligt er alle stumper til motoren leveret, og hvis der ikke er flere defekte komponenter som skal skiftes
undervejs, og vejret ikke er for blæsende som i skrivende stund!
Vil der være prøve sejlads i eftermiddag med den nye motor og skrue..

Nu har der også været skruet og justeret på båden af forskellige forhandlere i over et år. Så mon ikke det lykkes denne gang (-:

Kontakten med Ketner Outdoor i dette forløb har været meget positivt og fungeret optimalt.

Jeg håber ikke andre kommer i en ligende situation som jeg har været igennem siden Marts d.7  2011.
http://www.smaabaadsklub.dk/forum/forum_indhold.asp?ID=15524
Linket på denne side beskriver kort min langvarige kamp om reparation af min båd.
Forhåbentligt kan jeg lægge alle min ærgesler bag mig, til eftermiddag og bare nyde Ørnvikken (-:


Helt fantastik med alle de mange og flotte laks der allerede er fanget fra Møn, så nu er det snart vores tur til at bidrage med noget fangster (-: